Sudden Strike Resource War.nrg
Sudden Strike Resource War.nrg Rozmiar 313,2 MB |
Pentium II 450MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D
Kolejny tytuł, który dołącza do rodziny słynnych strategii czasu rzeczywistego „Sudden Strike”. „Resource War” to zarazem ostatni produkt z serii zrealizowany przy użyciu leciwego już silnika (wykorzystanego w Sudden Strike I i II) i ukazany w dwuwymiarowym otoczeniu. Gra w dalszym ciągu osadzona jest w realiach historycznych. Przygotowano cztery kampanie singleplayer, które rozgrywane są w trakcie II Wojny Światowej. W dwóch z nich dowodzimy wojskami Trzeciej Rzeszy, pozostałe oferują natomiast możliwość pokierowania oddziałami amerykańskimi i brytyjskimi. Oprócz tego przygotowano dziesięć samodzielnych misji, a także dziesięć map, na których będzie można rozegrać pojedynki multiplayer. Na każdej z nich może spotkać się od dwóch do czterech graczy przy czym istnieje opcja stworzenia większych plansz, na których zmieści się aż ośmiu zawodników. W wielu misjach dla pojedynczego gracza można liczyć na wsparcie sojuszniczych jednostek, które są w pełni kontrolowane przez sztuczną inteligencję. Cele misji podzielono na dwie grupy - mamy zadania obowiązkowe (niezbędne do ukończenia misji) oraz zadania dodatkowe, których nie należy wykonywać, ale w przypadku ich zaliczenia można liczyć na cenne bonusy. Kontrolowane jednostki w miarę kolejnych bitew zdobywają doświadczenie, dzięki któremu poprawia się ich celność, mobilność czy wytrzymałość. W całej grze pojawia się około 300 typów jednostek. Warto też dodać, iż tytuł posiada wbudowany edytor plansz.